Árajánlatot, a kapcsolat.reklam@gmail.com címen tud kérni.
Kapcsolattartó és fejlesztő: Tóth Gergely
Adószám: 555-47376-1-22
Telefon: 0670/260-04-33

Az oldalról:

Ennek a domainnek a tulajdonosa és üzemeltetője TÓTH GERGELY (Adószám: 555-47376-1-22) 2019.-évétől.


Bárminemű az előző tulajdonosra és használóra nézve nem tudunk sem kapcsolati, sem pedig más milyen módon felelősséget vállalni, így ennek értelmében a jelenlegi tulajdonos szabad akarata szerint építi fejleszti és kommunikál az oldalon. Bármi itt megjelent információ, ugyanígy visszafele, semmilyen értelemben nem hozható kapcsolatba és nem kérhető semmiben felelősségre az előző tulajdonost tekintve.

Az itt megjelent hirdetők szolgáltatásaiért felelősséget nem tudunk vállalni.

Tartalomról:
Tartalmat oldalunkról csak a szöveg forrás linkjével együtt lehetséges részletet átvenni, idézni.

Ipari rálátás a globális daru piacra 2018-2019 és a jövőre nézve


A globális mobil daruk piacának méretét 2018-ban 11,36 milliárd dollárra becsülték, és várhatóan 2019 és 2025 között 6,1% -os CAGR-értéket regisztrálnak. A fejlődő országokban egyre növekvő lakó- és kereskedelmi építés vezet a piac növekedéséhez.

Ezenkívül a járművek szén-dioxid-kibocsátásának csökkentésére és a közúti biztonság javítására irányuló kormányzati kezdeményezések várhatóan tovább fokozzák a piac növekedését. A daruk nagy teljesítményű berendezések, amelyek akár néhány száz tonnás súlyt is fel tudnak kelni.

Ezeket a speciális anyagmozgató berendezéseket különféle dinamikus alkalmazásokban használják, például építőiparban, energiaprojektekben, vízügyi projektekben, bányászatban, autóiparban és repülőgépgyártásban.

A daruk drágák, magas beszerzési költségekkel járnak. Ezért az építőipari vállalkozások többsége inkább bérbeadást részesíti előnyben, mint vásárol. Ráadásul a daruk karbantartási és javítási költségei jelentősen magasabbak, mint más építőipari berendezések , ami tovább növeli a berendezések élettartamának költségeit.

Terméktípus betekintés


A piac terméktípusok szerint fel van osztva teherautóra szerelt, pótkocsira szerelt és lánctalpas darukra. A teherautóra szerelt daruk szegmense uralta a piacot 2018-ban, több mint 63% -os piaci részesedéssel.

A teherautóra szerelt daruk elősegítik az áruk könnyű szállítását egyik helyről a másikra, nagy teherbíró képességgel és világszerte elérhetők. Ezeket a darukat olyan építési projektekben használják, mint például hídépítés, vasúti és vízügyi projektek.

A pótkocsira szerelt daruk olyan kisebb műveletekben használhatók, mint ipari termékek, fémek emelése és mentési műveletek. Lánctalpas daruk a legerősebb típusú daruk, és különféle folyamatokban használják nehéz ipari anyagokat és más nagyszabású építési projekteket. A korlátozott működési képességek miatt a lánctalpas és pótkocsira szerelt daruk kisebb részesedést szereztek a piacon.

Mobil daruk globális piaca


A mobil daruk lehetővé teszik az ilyen anyagok könnyű mozgatását mind az üzemben, mind azon kívül. Emellett nehézgépeknek a teherautókba történő berakására is használják, amelyeket távoli helyekre kell szállítani.

Mobil daruk keresleti trendje a Google szerint világszerte 2004-től 2020 elejéig.





Regionális betekintés a piacra


Az Ázsia-csendes-óceán a mobil daruk legjelentősebb piaca, több mint 35% -os piaci részesedéssel bírva 2018-ban. Az olyan országokat, mint Kína, India, Japán, Tajvan és Dél-Korea, számos olyan ipar jellemzi, amelyek mobil darukat használnak különböző műveletekhez.



Emellett a régió építési piaca is erőteljes növekedést tanúsít a növekvő urbanizáció miatt. A japán vállalatok, mint például a Tadano Ltd., a Kato Works Co., Ltd., a Kobelco Construction Machinery Co., Ltd. és a Sumitomo Heavy Industries Ltd. évtizedek óta a piac vezető szereplői.

A japán kormány által megállapított politikák azonban ellentmondnak az európai és az amerikai politikáknak, ami számos kihíváshoz vezetett. Ez arra kényszerítette a vállalatokat, hogy gyártóüzemeiket más országokba, többek között Kínába.

A közel-keleti piac várhatóan magas, 6,4% -os CAGR-értéket regisztrál 2019-től 2025-ig. A piac a közelmúltban megkezdte a növekedést a térségben, amely a kereskedelmi és lakóépület-infrastrukturális projektekbe történő növekvő beruházásoknak tulajdonítható.

A várhatóan 2022-ben megjelenő Katari FIFA-világbajnokság várhatóan magas keresletet generál minden típusú építőipari géphez, beleértve a mobil darukat is.

A mobil daruk piaci részesedéssel kapcsolatos betekintése


A mobil daruk piaca rendkívül versenyképes és koncentrált. Az ipar kulcsfontosságú szereplői a Liebherr International AG, a Manitowoc, az XCMG Group, a Kobelco Constriction Machinery Co. Ltd. és a Mammoet Holding BV. Ezek a vállalatok 2018-ban uralták a piacot, és a teljes bevétel maximális részesedését képviselik.

A piaci pozíciójuk megerősítése érdekében a kulcsfontosságú szereplők olyan stratégiákat fogadtak el, mint új termékek fejlesztése, a meglévő termékcsaládok fejlesztése, fúziók és felvásárlások, valamint partnerségek. Például 2018-ban a Kobelco Construction Equipment India Pvt. Ltd., a Kobelco Construction Machinery Co., Ltd. indiai leányvállalata, kibővítette az indiai hidraulikus kotrógyár gyártókapacitását.

A kezdeményezés célja az épületek bővítése, a gyártási folyamatok felülvizsgálata, és a darugyárral való együttműködés fokozása.

Ezenkívül 2019-ben a Tadano Ltd. bejelentette a Demag Brand Crane Business részvényeinek és eszközeinek a Terex Corporation-től történő megvásárlását. A Terex Corporation emelő és anyagmozgató megoldásokat kínál.

2019-ben történt kardinális piaci változások


A Terex Corp. Demag mobil daru üzletágának 215 millió dolláros eladása befejeződött.
Az üzletet a Tadano , egy japán székhelyű globális daru gyártó cég vásárolta meg .
Terex szerint az üzlet újabb lépés a jövedelmező fejlődés és a koncentráltság felé. A társaság a közelmúltban befejezte a szórókeretes, teherautó-daru és crossover termékcsalád eladását a  Load King-nek .

Tadano elmondta, hogy az üzlet összehozza az emelőberendezések iparának két legnépszerűbb nevét, és kibővíti a vállalat elterjedtségét, termékcsaládjához hozzáadja a rácsos lánctalpas daruk és kibővíti terepi daruk kapacitását. Tadano szerint most már 80 emelőberendezés-modellje van, beleértve a terepi darukat, a teleszkópos szórókeretes lánctalpas daruk és a teherautó daruk is.

A Demag Tadano Demag néven lesz a Tadano Csoport leányvállalata. A vezérigazgató a németországi Jens Ennen lesz. Ennen májusban csatlakozott Tadano-hoz ügyvezető alelnökeként, miután 1991 óta a németországi Manitowocnál dolgozott.