Fordítás

Kapcsolat

Ennek a domainnek a tulajdonosa és üzemeltetője TÓTH GERGELY lett 2019.-évétől. Az előző tulajdonos (Takács Júlia, az Atlantis Press, CSR Hungary ügyvezetője) lemondott a domain-névről amely felszabadult, mint megvehető és szabad domain.

Bárminemű az előző tulajdonosra és használóra nézve nem tudunk sem kapcsolati, sem pedig más milyen módon felelősséget vállalni, így ennek értelmében a jelenlegi tulajdonos szabad akarata szerint építi fejleszti és kommunikál az oldalon. Bármi itt megjelent információ, ugyanígy visszafele, semmilyen értelemben nem hozható kapcsolatba és nem kérhető semmiben felelősségre az előző tulajdonost tekintve.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

BCONLINE.HU - CSR BLOG BEMUTATÁSA

A BCOnline blog célja az, hogy megmutassa a CSR tevékenységeket nemzetközi és hazai viszonylatban is.

Meglátásom szerint Magyarországon a kevésbé innovatív vállalatok már csak a politikai, vagy gazdasági törvényhozatalokat követően alkotják meg a társadalmi, illetve vállalati felelősségvállalásuk alapjait.

Sőt, sokan nem ismerik, nem értelmezik helyesen, hogy mi a CSR. Egy biztos, nem marketing, hanem gazdaság.

Mégpedig annak figyelembe vétele, hogy a fogyasztó, az ország, a lakosság, és maga a brand is egyfajta szimbiózisban él a vállalattal és fordítva is. Tehát nincs vállalat fogyasztó nélkül, de fogyasztó sem vállalat nélkül.

A CSR lényegében egy vállalat gazdasági harmóniára törekvése a piaccal, és egy igazi Brand jelzőértéke is.

Miért nem alkalmazzák a CSR-t több helyen?

1, Mert befektetést igényel, amely a jövőben térül meg.

2, Mert nem értik

3, Mert nem láttak helyes külföldi, belföldi példákat, de negatívakat sem feltétlenül

4, A CSR marketing tevékenység? Nem. 3 betüvel nem.

Részletesen vezetve a cikkeket, - amelyek sok esetben tudatosan szárazak lesznek, megfogja érteni, hogy egy CSR terv kivitelezése és megvalósítása, pénz, fejlesztés és idő.

Társadalmi és vállalati felelősségvállalás, azaz CSR! Ezzel teljesül be egy Brand neve és hitelessége társadalmi és vállalati szinten is.

Ne felejtsük el, aki okos, az figyel a nagyvállalati intelligenciára, és hitelesen leképezi azt kisvállalati szinten is. Ezzel tud emelkedni mindenki.

Félő, tehát gondolkodom, hogy tegyem-e, névvel vajon név nélkül, hogy negatív eseteket is bemutassak - ezt bízzák majd rám, óvatos leszek, hogy az írás a megértést szolgálja, nem pedig a negatív mutogatást. Ezeket majd mintaszerűen fogom bemutatni, hiszen mintázatokból fakadnak, és semlegesek.

Kellemes olvasást kívánok!!!

Tóth Gergely