2020. január 14., kedd

január 14, 2020


A Mammoet a világ legmagasabb óriáskerekének, Ain Dubainak az építése során a legnehezebb és legmagasabb tandem-emelést hajtotta végre.

kép forrása: constructionweekonline.com


Ain Dubai a Bluewaters partján helyezkedik el Dubai szívében, és miután működőképes, átfogó képet nyújt a lakosoknak és a látogatóknak Dubai városáról és annak partvidékéről.

A projekt korai szakaszában való részvétel lehetővé tette a Mammoet számára egy olyan telepítési módszer bemutatását, amely nagyobb hatékonyságot, biztonságot és költséghatékonyságot eredményezett. Javasolták a legnagyobb elemek, a lábak és az orsó felszerelését közvetlenül az uszályról, ahová érkeztek, az alapokra két szuper nehéz emelődarukkal. Ez kiküszöböli az átmeneti tárolás, a bárkák szállításának és a szélsőséges magasságban történő munkavégzés szükségességét.



A lábakat és az orsót mások előre gyártották, mielőtt bárkával szállították a telepítési helyre. Csökkentette a bárkával járó útvonalak számát, és minden alkatrészt biztonságosan a talaj szintjén építették fel, mielőtt a helyükre emelték volna, kiküszöbölve a magasságon történő munka veszélyét.

Miután a bárkán álltak, a lábakat biztonságosan lebegtették a helyre. A telepítéshez a Mammoet párosította a világ legnagyobb darut, az 5000 tonnás PTC 200-DS gyűrűs darut, egy 3000 tonnás lánctalpas daruval.



Mammoet elmondta, hogy világrekordot állított fel azáltal, hogy az 1900 tonnás orsót felemelte a négy láb fölé, részletezte a CTM.

A Mammoet nyolc kerékpántot és ideiglenes küllőt emelt fel. A 3000 tonnás lánctalpas daru volt az egyetlen olyan daru, amely képes ezeket az emeléseket végrehajtani.

Három és fél hónap alatt a Mammoet támogatta az ideiglenes küllők eltávolítását, amíg mind a nyolc ideiglenes küllő leválasztásra nem kerül a kormányról. Mindegyik 112 méter hosszú, 470 tonna súlyú fülkét a Mammoet 600t és 400t lánctalpas darukkal megemelve felemelték a szerkezetről.



Kiállítások 2020-ban


SaMoTer 2020 - Verona

Samoter a Nemzetközi földmozgató és építőipari gépek kiállítása Olaszország vezető rendezvénye, amely az építőiparral foglalkozik. Egyesíti a földmunkák és az építőipari gépek gyártóinak szövetségeit. A 31.szériát 2020. március 21. és 25. között tervezik. A SaMoTer 2020 -ra több mint 400 kiállító és 50 500 látogató a világ minden tájáról érkezik Verona Fiera-ra a SaMoTer 2020 programra. A vásár minden kapcsolódó ágazat szakértőit ​​és kulcsszereplőit vonzza, és számtalan lehetőséget teremt a jelenlévő iparági szakemberek számára.

LogiMat 2020 - Messe Stuttgart

A LogiMAT-nál az európai vállalatok közös terepen mutatnak be emelőket, könnyű daru rendszereket és hevedereket egy fedél alatt. A kereskedelmi látogatók meglátják, milyen gyorsan tudnak testreszabott emelő megoldásokat létrehozni minden iparág számára: autóipar, öntödék, légvezetékek építése, acélművek, élelmiszeripar, offshore gyógyszeripar és még sok más. A LogiMat 2020 átfogó áttekintést nyújt az ágazat fő területeiről, mint például: a Raktározás és az üzemeltetési eszközök, a Csomagolás, rakománytechnika és -rendszerek, a megrendelő rendszerek, a szállításhoz és a szállításhoz szükséges szoftverek és még sok más.

Expo 2020 - Dubai

Az év egyik legjobban várt eseménye az Expo 2020 lesz, amelyre Dubaiban, az Egyesült Arab Emírségekben kerül sor. A rendezvény októberben nyílik meg és 173 napig tart, amelynek során a résztvevők 192 országos pavilon felfedezésére kínálkozhatnak. Az Expo 2020 helyszín középpontjában a szépen domború Al Wasl Plaza lesz, amelyet építészeti remekművé vált. A kupola belsejét textil borítja, és ez lesz a világ legnagyobb 360 ° -os vetítési képernyője, 240 vetítőt használva, amelyek a szerkezet körül helyezkednek el. A kupola belsejében található talaj szökőkutak és kertek ad otthont, ahol a látogatók élvezhetik a magán a kupolán megjelenített videókat.



Álláslehetőségek


Munkalehetőségek darus, daru gépkezelő, daru-vezető állások terén - Magyarországon és Németországban

A fizetesek.hu leírása szerint egy darukezelő átlag fizetése 266 409 - 436 598 HUF tartományba esik. Feladatai között szerepel: Mobil és toronydaruk kezelése és figyelemmel kísérése. Nehéz és nagyméretű anyag emelése, áthelyezése és leengedése a darugém segítségével. Jegyzetek vezetése a daru üzemeltetéséről. A rábízott daru üzemképességének ellenőrzése. Munkahelyi biztonsági és egészségvédelmi elvek betartása. Az átlag életkor 26+, és nők 0%-ban vesznek részt ezen a területen:)
Következő
This is the most recent post.
Régebbi bejegyzés

Ipari rálátás a globális daru piacra 2018-2019 és a jövőre nézve


A globális mobil daruk piacának méretét 2018-ban 11,36 milliárd dollárra becsülték, és várhatóan 2019 és 2025 között 6,1% -os CAGR-értéket regisztrálnak. A fejlődő országokban egyre növekvő lakó- és kereskedelmi építés vezet a piac növekedéséhez.

Ezenkívül a járművek szén-dioxid-kibocsátásának csökkentésére és a közúti biztonság javítására irányuló kormányzati kezdeményezések várhatóan tovább fokozzák a piac növekedését. A daruk nagy teljesítményű berendezések, amelyek akár néhány száz tonnás súlyt is fel tudnak kelni.

Ezeket a speciális anyagmozgató berendezéseket különféle dinamikus alkalmazásokban használják, például építőiparban, energiaprojektekben, vízügyi projektekben, bányászatban, autóiparban és repülőgépgyártásban.

A daruk drágák, magas beszerzési költségekkel járnak. Ezért az építőipari vállalkozások többsége inkább bérbeadást részesíti előnyben, mint vásárol. Ráadásul a daruk karbantartási és javítási költségei jelentősen magasabbak, mint más építőipari berendezések , ami tovább növeli a berendezések élettartamának költségeit.

Terméktípus betekintés


A piac terméktípusok szerint fel van osztva teherautóra szerelt, pótkocsira szerelt és lánctalpas darukra. A teherautóra szerelt daruk szegmense uralta a piacot 2018-ban, több mint 63% -os piaci részesedéssel.

A teherautóra szerelt daruk elősegítik az áruk könnyű szállítását egyik helyről a másikra, nagy teherbíró képességgel és világszerte elérhetők. Ezeket a darukat olyan építési projektekben használják, mint például hídépítés, vasúti és vízügyi projektek.

A pótkocsira szerelt daruk olyan kisebb műveletekben használhatók, mint ipari termékek, fémek emelése és mentési műveletek. Lánctalpas daruk a legerősebb típusú daruk, és különféle folyamatokban használják nehéz ipari anyagokat és más nagyszabású építési projekteket. A korlátozott működési képességek miatt a lánctalpas és pótkocsira szerelt daruk kisebb részesedést szereztek a piacon.

Mobil daruk globális piaca


A mobil daruk lehetővé teszik az ilyen anyagok könnyű mozgatását mind az üzemben, mind azon kívül. Emellett nehézgépeknek a teherautókba történő berakására is használják, amelyeket távoli helyekre kell szállítani.

Mobil daruk keresleti trendje a Google szerint világszerte 2004-től 2020 elejéig.





Regionális betekintés a piacra


Az Ázsia-csendes-óceán a mobil daruk legjelentősebb piaca, több mint 35% -os piaci részesedéssel bírva 2018-ban. Az olyan országokat, mint Kína, India, Japán, Tajvan és Dél-Korea, számos olyan ipar jellemzi, amelyek mobil darukat használnak különböző műveletekhez.



Emellett a régió építési piaca is erőteljes növekedést tanúsít a növekvő urbanizáció miatt. A japán vállalatok, mint például a Tadano Ltd., a Kato Works Co., Ltd., a Kobelco Construction Machinery Co., Ltd. és a Sumitomo Heavy Industries Ltd. évtizedek óta a piac vezető szereplői.

A japán kormány által megállapított politikák azonban ellentmondnak az európai és az amerikai politikáknak, ami számos kihíváshoz vezetett. Ez arra kényszerítette a vállalatokat, hogy gyártóüzemeiket más országokba, többek között Kínába.

A közel-keleti piac várhatóan magas, 6,4% -os CAGR-értéket regisztrál 2019-től 2025-ig. A piac a közelmúltban megkezdte a növekedést a térségben, amely a kereskedelmi és lakóépület-infrastrukturális projektekbe történő növekvő beruházásoknak tulajdonítható.

A várhatóan 2022-ben megjelenő Katari FIFA-világbajnokság várhatóan magas keresletet generál minden típusú építőipari géphez, beleértve a mobil darukat is.

A mobil daruk piaci részesedéssel kapcsolatos betekintése


A mobil daruk piaca rendkívül versenyképes és koncentrált. Az ipar kulcsfontosságú szereplői a Liebherr International AG, a Manitowoc, az XCMG Group, a Kobelco Constriction Machinery Co. Ltd. és a Mammoet Holding BV. Ezek a vállalatok 2018-ban uralták a piacot, és a teljes bevétel maximális részesedését képviselik.

A piaci pozíciójuk megerősítése érdekében a kulcsfontosságú szereplők olyan stratégiákat fogadtak el, mint új termékek fejlesztése, a meglévő termékcsaládok fejlesztése, fúziók és felvásárlások, valamint partnerségek. Például 2018-ban a Kobelco Construction Equipment India Pvt. Ltd., a Kobelco Construction Machinery Co., Ltd. indiai leányvállalata, kibővítette az indiai hidraulikus kotrógyár gyártókapacitását.

A kezdeményezés célja az épületek bővítése, a gyártási folyamatok felülvizsgálata, és a darugyárral való együttműködés fokozása.

Ezenkívül 2019-ben a Tadano Ltd. bejelentette a Demag Brand Crane Business részvényeinek és eszközeinek a Terex Corporation-től történő megvásárlását. A Terex Corporation emelő és anyagmozgató megoldásokat kínál.

2019-ben történt kardinális piaci változások


A Terex Corp. Demag mobil daru üzletágának 215 millió dolláros eladása befejeződött.
Az üzletet a Tadano , egy japán székhelyű globális daru gyártó cég vásárolta meg .
Terex szerint az üzlet újabb lépés a jövedelmező fejlődés és a koncentráltság felé. A társaság a közelmúltban befejezte a szórókeretes, teherautó-daru és crossover termékcsalád eladását a  Load King-nek .

Tadano elmondta, hogy az üzlet összehozza az emelőberendezések iparának két legnépszerűbb nevét, és kibővíti a vállalat elterjedtségét, termékcsaládjához hozzáadja a rácsos lánctalpas daruk és kibővíti terepi daruk kapacitását. Tadano szerint most már 80 emelőberendezés-modellje van, beleértve a terepi darukat, a teleszkópos szórókeretes lánctalpas daruk és a teherautó daruk is.

A Demag Tadano Demag néven lesz a Tadano Csoport leányvállalata. A vezérigazgató a németországi Jens Ennen lesz. Ennen májusban csatlakozott Tadano-hoz ügyvezető alelnökeként, miután 1991 óta a németországi Manitowocnál dolgozott.