Fordítás

2019. szeptember 18., szerda

Életmentő üveg, és a három félautomata defibrillátor

Tegnap (2019.09.17.-én) került megrendezésre Kecskeméten a Duna-Tisza közi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. és az Önkormányzat támogatásával az Életmentő Üveg névre keresztelt jótékonysági program, amelynek keretein belül DTkH Nonprofit Kft. az akció keretében három félautomata defibrillátort adományoz a városnak. A készülékek egy-egy kecskeméti közintézményben lesznek elhelyezve.



Természetesen aznap, mint egy környezetvédelmi és közösségi gyűjtőmunkára is sor került, amely keretében közel 700 tonna üveghulladék gyűlt össze.

Agatics Roland a DTkH ügyvezetője beszédében is felhívta az ilyen jellegű összefogásokra, adományozásokra a figyelmet:

Az olyan cégeknek, amelyek közérdekű szolgáltatással foglalkoznak, kötelezettsége is a társadalmi felelősségvállalás, ennek jegyében ajánlották fel a három defibrillátort.  Ha ezekkel akár csak egy ember életét meg lehet menteni a jövőben, akkor már megérte az összefogás, amelyben sok kecskeméti kis és közepes vállalkozás is részt vesz a nyeremények felajánlásával.

Tudósította: Tóth Gergely

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

BCONLINE.HU - CSR BLOG BEMUTATÁSA

A BCOnline blog célja az, hogy megmutassa a CSR tevékenységeket nemzetközi és hazai viszonylatban is.

Meglátásom szerint Magyarországon a kevésbé innovatív vállalatok már csak a politikai, vagy gazdasági törvényhozatalokat követően alkotják meg a társadalmi, illetve vállalati felelősségvállalásuk alapjait.

Sőt, sokan nem ismerik, nem értelmezik helyesen, hogy mi a CSR. Egy biztos, nem marketing, hanem gazdaság.

Mégpedig annak figyelembe vétele, hogy a fogyasztó, az ország, a lakosság, és maga a brand is egyfajta szimbiózisban él a vállalattal és fordítva is. Tehát nincs vállalat fogyasztó nélkül, de fogyasztó sem vállalat nélkül.

A CSR lényegében egy vállalat gazdasági harmóniára törekvése a piaccal, és egy igazi Brand jelzőértéke is.

Miért nem alkalmazzák a CSR-t több helyen?

1, Mert befektetést igényel, amely a jövőben térül meg.

2, Mert nem értik

3, Mert nem láttak helyes külföldi, belföldi példákat, de negatívakat sem feltétlenül

4, A CSR marketing tevékenység? Nem. 3 betüvel nem.

Részletesen vezetve a cikkeket, - amelyek sok esetben tudatosan szárazak lesznek, megfogja érteni, hogy egy CSR terv kivitelezése és megvalósítása, pénz, fejlesztés és idő.

Társadalmi és vállalati felelősségvállalás, azaz CSR! Ezzel teljesül be egy Brand neve és hitelessége társadalmi és vállalati szinten is.

Ne felejtsük el, aki okos, az figyel a nagyvállalati intelligenciára, és hitelesen leképezi azt kisvállalati szinten is. Ezzel tud emelkedni mindenki.

Félő, tehát gondolkodom, hogy tegyem-e, névvel vajon név nélkül, hogy negatív eseteket is bemutassak - ezt bízzák majd rám, óvatos leszek, hogy az írás a megértést szolgálja, nem pedig a negatív mutogatást. Ezeket majd mintaszerűen fogom bemutatni, hiszen mintázatokból fakadnak, és semlegesek.

Kellemes olvasást kívánok!!!

Tóth Gergely