7.11.18

Az alkalmazottak választása egyre nagyobb szerepet játszik a munkahelyi adományozásban és a vállalati társadalmi felelősségvállalás terén tett erőfeszítésekben, új tanulmányi találatokban



Feladta 2018. november 5-én 11: 15-kor.

Írta: USA


Az USA Alapítvány és az Indiana Egyetem különjelentése A Lilly Family of Philantropy iskola feltárja, hogyan változik a munkahelyi adományozás

CHICAGO [2018. november 5.] - A munkaerőpiacra és a munkával kapcsolatos új attitűdök befolyásolják a munkahelyi adományozást, és a filantrópia egyre fontosabb a munkavállalók, a munkáltatók és a nonprofit szervezetek számára, a Giving USA Foundation és az Indiana University A lilipói filantrópiaiskola a IUPUI-nál.

A Munkahelyi adományozás alakulásáról szóló, az Egyesült Államoknak adott különjelentés megállapítja, hogy a munkavállalók egyre inkább választási lehetőséget kínálnak a munkáltatójuk visszaküldésére, és munkáltatójuk számára a munkavállaló választásának jótékonyságára. Ez hasonlít a nonprofit adományozók körében elterjedt tendenciákhoz, akik több információt szeretnek az adományozásuk hatásáról és több választási lehetőségről, mint hogyan használják. A munkahelyi adományozó kampányok radikálisan kiterjedtek a tevékenységek széles skálájára, a képzett önkéntes lehetőségekről és az adományok illesztéséről a hagyományosabb egyesült kampányokra, például a United Wayre és a Kombinált Szövetségi Kampányra (CFC).

Ez a különleges jelentés a Giving USA Alapítvány kiadványa, amelyet az Indiana University Lilly Családbarát Filozófia Iskola írt és kutatott a Deloitte támogatásával. Az akadémiai kutatások és információk különféle forrásokból történő eldobása révén betekintést nyer a vállalatok, a munkavállalók és a nonprofit szervezetek számára, hogy erősítsék vállalati kultúrájukat és közösségüket. A vállalati társadalmi felelősség (CSR) legfontosabb eredményeit mutatja be, és összefoglalja a korábbi kutatásokat arról, hogy ki ad munkahelyi kampányokat.

A megállapítások között:
Az alkalmazottak választása kulcsfontosságú . Az alkalmazottak szeretnék használni a tehetségüket, készségeiket és időjüket egy olyan ok miatt, amelyet személyesen értelmeznek. Az alkalmazottak akkor is jól reagálnak, amikor a munkáltatók találkoznak az idővel, adományokkal vagy más erőforrásokkal, amelyeket a munkavállaló választott.
A befogadott alkalmazottak nagyobb munkahelyi adományozó kampányokat nyújtanak . Azok a munkavállalók, akik a munkáltató CSR-erőfeszítéseivel foglalkoznak (vagy egyébként munkájuk iránti lojalitásukat érzik magukat) inkább a munkahelyi kampányokat adják. Ezért fontos, hogy a vállalatok oktassák munkatársaikat a beilleszkedésre vonatkozó lehetőségekről és kapcsolatban maradjanak a munkavállalókkal a folyamatban lévő CSR-erőfeszítések eredményeiről.
A nonprofit szervezeteknek hosszabb távú önkéntes lehetőségeket kell keresniük olyan alkalmazotti csoportokkal, amelyek megfelelnek igényeiknek, kapacitásuknak és hosszú távú céljaiknak. Miközben az önkéntesség a CSR közös formája, a nonprofit szervezeteknek tisztában kell lenniük az esetleges költségekkel, például új programok kidolgozásával vagy több személyzet felvételével a nagy önkéntes csoportok befogadására. A nonprofit szervezeteknek nemcsak a nem profitorientált, hanem a vállalati önkéntes csoportot is meg kell keresniük a legjobb eredményeket elérő stratégiai partnerségeket.

"Ez a jelentés hangsúlyozza a nonprofit szervezetek és a vállalatok közötti partnerség fontosságát" - mondta Rick Dunham, a Giving USA Alapítvány elnöke. "Ezek a megállapítások hangsúlyozzák a vállalatok, az adománygyűjtő szakemberek és a nonprofit szervezetek számára, hogy a hatékony kommunikáció számos fórumon keresztül lehetővé teszi a munkavállalók számára, hogy adományozókká váljanak, és ügyfeleiket támogassák a munkahelyükön és azokon keresztül, ami nemcsak a nonprofit, hanem a társaságot is. "

Az új jelentésben felmerülő másik téma a technológia megnövekedett előfordulása a munkahelyen és a munkahelyi adományozásban. Például a munkavállalók arra számítottak, hogy lehetőségük van arra, hogyan adják el ajándékukat (pl. Bérszámfejtés, online platformok stb.). Valójában a munkahelyi adományok többsége online történik. Miközben ez pozitív fejleménynek tekinthető az adományozásnak, a technológia elterjedése jelentette azt a kihívást is, hogy a vállalati CSR-kezdeményezésekben milyen szerepet játszik a távoli dolgozók, akik esetleg fizikailag nem jelenhetnek meg irodai környezetben.

A munkahelyi adomány a vállalati adományozás kulcsfontosságú eleme. A vállalatok teljes bevétele - ideértve a munkahelyi adományozást is - 2017-ben a becslések szerint 20,77 milliárd dollárra emelkedett, a jelenlegi dollárban 8,0 százalékos növekedést (az inflációhoz igazított dollárban 5,7 százalékot) ért el a Giving USA éves jelentésében Filantropia az adott évre.

A munkahelyi adományozás jelenlegi állapotának megvizsgálása érdekében a jelentés három olyan esettanulmányra támaszkodik, amelyek a munkavállalók bevonására és a munkahelyi adományozásra vonatkozó kampányokra vonatkozó legjobb gyakorlatokat szemléltetik. Az első két esettanulmány vizsgálja a munkáltatók számára a legjobb gyakorlatokat, míg a harmadik azt mutatja meg, hogy a nonprofit szervezetek miként alakíthatnak ki értelmes vállalati partnerségeket és elősegíthetik a munkahelyi adományozási kampányokat.

"Tudjuk, hogy a mai munkahely tükrözi a munka változó természetét, a technológia szerepét és az alkalmazottak attitűdjét és törekvéseit a munkahelyen. Ennek következtében a munkahelyi adományozási kampányok izgalmas lehetőségeket kínálnak "- mondta az egyetemi Oscar, a kutatók és a nemzetközi programok munkatársa, a Lilly Családbarát Filozófiai Iskolában. "Ez a jelentés lehetővé teszi az érdekeltek számára, hogy alkalmazzák azt, amit már ismerünk, és új kutatási területeket keresünk, például azt, hogy a munkáltatók jobban tudják bevonni a különböző munkatársakat a munkahelyi adományozási kampányokba."

A jelentés kiemeli a különböző méretű vállalatok számára kínált lehetőségeket, olyan nem-profit partnerek megtalálásában, amelyek megfelelnek a vállalati önkéntes csoport készségének és méretének, hatékonyan kommunikálnak az alkalmazottakkal a folyamatban lévő CSR-erőfeszítésekről.

Végül a jelentés megerősíti, hogy a munkahelyi adományozás és a CSR-erőfeszítések jó úton haladnak a jövőben történő növekedéshez. A vállalati társadalmi felelősségvállalás egyre növekvő szerepet játszik a potenciális munkavállalók, a fogyasztók és még a befektetők körében is, mielőtt egy vállalathoz kapcsolódna. Tekintettel arra, hogy ez a fokozott figyelmet szentel a CSR-nek, a munkahelyi adományozási kampányoknak lehetnek erőteljes eszközei az alkalmazottak bevonására, és lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy a nonprofit szervezetekkel közösen dolgozzanak a szociális javak felé.

Szakértői panelek, hogy különleges beszámolást folytassanak az élő webes közvetítés során november 7-én

November 7-én, szerdán, 12 órakor, csatlakozzon a Giving USA Alapítványhoz és a Giving Intézethez, hogy fedezze fel a kutatás és trendek feltárását az Egyesült Államok különleges jelentésében, a "Munkahelyi adományozás evolúciója" címmel. A panelisták:
Una Osili, tudományos kutató és nemzetközi programok munkatársa, az Indiana Egyetem Lilly Family of Philantropy
Laura Coy, William Blair filantróp stratégia igazgatója
Katie O'Brien-Jensen, az ITW közösségi ügyekért felelős vezetője

Ezt az eseményt moderálja Rick Dunham, a Dunham + Company elnök-vezérigazgatója és a Giving USA Foundation alapítvány elnöke.

Regisztráljon erre az ingyenes eseményre itt .

Olvassa el a teljes jelentést

A Giving USA különjelentés az Evolution of Workplace Giving már elérhető www.GivingUSA.org a digitális letöltés ($ 24.95) vagy 50 oldalas puhafedeles könyv (29,95 $).

A The Giving USA Alapítványról

A filantrópia kutatásának, oktatásának és nyilvános megértésének előmozdítása a Giving USA Alapítvány 1985-ben alapított The Giving Institute alapítása. Chicagóban székhellyel, az Alapítvány adományokat és tendenciákat hirdet a jótékonysági adományozásról a Giving USA kiadványa és a jótékonysági témákról szóló negyedéves jelentések alapján. Az 1956 óta kiadott Giving USA a legrégebben futó, legátfogóbb jelentés Amerikában a jótékonyságról. USA 2018 adományozása: A 2017-es év filantrópiai éves jelentése a www.GivingUSA.org címen érhető el . USA 2019 megadása: 2018-as év filantrópiai éves jelentése 2019. június 18-án lesz elérhető.

Az Indiana Egyetem Lilestől a Filantrópia Családiskolájáról

Az IUPUI lilestani jótékonysági családiskolája a filantrópia javítására törekszik, hogy javítsa a világot azáltal, hogy képzést és felhatalmazást ad a diákok és szakemberek számára újítók és vezetők számára, akik pozitív és tartós változást hoznak létre. Az iskola a filantrópia átfogó megközelítését kínálja akadémiai, kutatási és nemzetközi programjain keresztül, valamint az Alapalapítványi Iskolán, a Hittudományi Intézet tónusán, a Mays Családintézményen a Diverz filantrópia és a Női Filantróp Intézetben. Kövess minket a Twitteren @ IUPhilanthropy és "Like" nekünk a Facebookon .



Kapcsolat:
AZ ALAPÍTVÁNY:
Casey Blickenstaff, 312-558-1770, ext. 153
cblickenstaff@pcipr.com .

Az
iskola számára : Adrien Davis Kalugyer, 317-278-8972
adrldavi@iupui.edu

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések